Tabung

22 December 2010

jom join ; BLOGLIST SHARA 2011


hallo u ollss..
mesti duk tanya2 je kan nape lah aku letak pic budak comey ni kat cni.haha
kau-kau tgklah kat tajuk aku tuh...
budak comey ni telah menarik perhatian aku untuk join Bloglist nye.hihihi..
walaupon blog aku ni baru berusia sehari..lom matang agi..tp ade ati nak join bloglist org dah maju kan.
ape de hal..ade aku kesah? hihihi...
okey2...
empunya blog ni namanya Shara Bunga..eh2..makna nama shara tu bunga kot.
okey..
tujuan utama aku nak masuk Bloglist ni bcoz..( tetibe BI lak )...hehe
sebab nak Shara tumpu perhatian kat blog aku la.hehe..
leh polo aku setiap masa..leh x wt alasan gtu?
k lah dah pnjg lak melalut ni..kang cik comel molek kite ni nyampah lak
nak bace en3 aku yg ngarut2 ni.. ( Dia dah pesan sbnrnya tulis 2,3 baris ayat jer )
hahahaha... daa....





6 comments:

Unknown said...

keh keh keh :)
tq sis.
sis. amek url kat atas tu jek
url=kat kotak nak type laman web tuh
patu sis komen kat entry shara tuh :)

mila said...

syara comel..nape xde box komen pon kat en3 shara tu :-(

Unknown said...

hehe
ade la sis
akak tekan je kat bawah tittle entry tu.
nnty kua ok :)
add shara kat fb pls ?

mila said...

ada ke?puas da akk cari..huhu..adoi...pening pale..ahaks..nanti akk try cari lagi yerp...
nanti approve la kalo akk add kat fb k :-)

Unknown said...

akak
emmm
akak bg je fb akak kat shara
shara punye da takleyh add

mila said...

akk dh add shara td..
ni FB akk...
cammy lia hilas..add skrg eh..