Tabung

21 February 2011

Ketiadaan Bos Di Opis

hehe..bestnya kalo lah macam ni selalu kan..bos p outstesen tiap2 bulan.alangkah bahagianya hidupku.
sejak dapat bos baru ni kan..aku dapat migrain plak..adoi..xtahan betul..cmne xde migrain..asyik terkejut je.. pastu kena push..nak suh buat smthg otspot je kan.aku ni dh lah 'pandai sgt' kalo otspot ni..adoi x ke blur otak..nak kena cepat jer..otak xsempat nak pickup, dia dh tanya dh siap ke blum..uwaa..nak menjerit, menangis ase time tu jugak..sadis betul lah nasib aku nih..ade bos semacam itu..hehe..byk dah surat yg menunggu untuk aku rekod..ade kat belakang aku ni..malas telah bermaharalela..sorry lah..xmampu lagi nak buat keje2 merekod surat ni..karang dh petang2 baru den buat yo.hehe....Esok terpaksa p klinik plak..sebab nya nak check kepala ni..sakit nya pelik sgt lar..kwn opis ckp tu tanda aku migrain..tp ntah lah..kadang2 tu terkena kain towel pon sakit, aku tersentuh ckit pon sakit,kena bantal time nk tido pon sakit.dh tu cmne lagi nak wt.skrg ni nak berpusing2 time tido kena lemah gemalai..nak pusing badan kena slow2...tp dia xde lah berdenyut2 mcm kite pening or sakit kepala tu..cmne nak ckp eh?ades...esok nak cete kat doktor cmne ntah ni..takut ngan doktor2 sekali yg pening dengar aku cete kang..huhu..nasib ko lah doktor wei...huhu..

hmm..dah lama jugak x cete kisah cinta aku ni..cewahh..aku ni ade ke kisah cinta....hikhik...manelah pegi si budak MYI nih..senyap tanpa berita dah hampir 2 minggu..aku pon terpaksa keras kan hati jugak xmo cntct dia..napelah dia tu tahap ego melampau2 sgt..lgsg xnak beralah..aduhai.napelah aku leh terjumpa ngan laki mcm tu..dulu masa mule2 kenal boleh plak xde ego mulakan perkenalan.bile dh bersambut, ego dia mkin menjadi2..nak aku je ngalah..mmg xleh blah r..cmne nak jadi husband aku gni..semua katanya nak aku ikut. tp bile aku nasihat dikatanya membebel.pening2...bile aku ckp kuat ckit kata aku tengking..men gurau2 pon xleh..kata aku kasar.oh Tuhan...napelah ade manusia gni.napelah aku ditemukan ngan dia.hukhuk...

yang sorang ni plak, mmg setia lah sgt kat aku..aku wt cmne2 pon dia tetap mcm tu jugak..xmo lepaskan aku..walau aku dh mcm2 maki dia pon..kesian dia kdg2.aku buat dia mcm tempat lepaskan amarahku. jhtkan aku nih...ade insan yg baik mcm tu pon aku abaikan.tuh lah org kata yang ade depan mata kite x nmpk, yg jauh jugak yg kite duk kenang2 kan..apelah punya hati aku ni..xpelah..kalo dh jodoh xkan kemana tol x?hehehe....

okey..smlm aku mimpi..mimpi pasal akk aku yg ade kat kg..cmne lah leh plak aku termimpi pasal dia kena sepak terajang ngan laki dia..adoi...sakit gile hati aku tgk adegan tu..aku baru je nak sepak terajang laki dia tu balik, leh plak time tu jugak aku tersedar..ish...xsempat nak tunjuk kehandalan aku menerajang org hehe.. terlebey excited agaknya tu pasal smpi leh tersedar hehehe...dan2 time tu jugak lam kol 2.00pagi aku mesej akk aku gtau sal mimpi ni..hehe lucu je rasa..aku rindu sgt kot kan kat dia...hmm...miss my family so much..
dalam duk termenung2 tu kan..tetibe pk pasal ma n ayah aku plak..keheningan pagi2 gtu leh plak mood nak sentimental jer.hukhuk....aku kenangkan kalaulah salah sorg tu xde....kat dunia ni lagi..cmne lah aku nak lalui kehidupan lepas tu..boleh ke aku??aku xsanggup la Ya Allah..jgnlah kau ambik nyawa keduanya ketika aku maish lagi memerlukan diorg..tp bukan jenis aku yg pandai untuk menunjukkan kasih syg pada keduanya..hmm jahatnya anakmu ni kan ma dan ayah.hukhukhuk... Nak balik kampung!!!!!!!!!!!!!.....



p/s : entry xde motif sebenarnya men bedal ikut suke jari je menaip.hehe...selamat membace..sayang korunk..muahhhhhhhhhhh...

No comments: