Tabung

04 April 2011

Copy Paste

arini aku nak bukak cete pasal copy n paste..tadi aku duk berblogwalking then terjumpa entry2 pasal copy n paste ni...ade yg jenis suke curik gamabr org pastu ngaku tu gambar dia.then ade jugak yang menyamar pakai nama org lain ( maksudnya nama blogger2 yg pemes ) . bajet nak burukkan nama blogger tu agknya. apelah motif si pencopek2 ni kan.xbek sungguh hati diorg..kalo gune gambar atau nama tu ke arah kebaikan xpe lah jugak.adess ape nak jadi lah dunia zaman skrg ni..huhu..kesian kat sape2 yang jadi mangsa.terutama pada yang ade FB lah kn..gambar kena curik..pakal ah aku xletak pic sebenar aku kat FB ( cewahh bajet cam ade org nak curik je) hahhaha... PERASAN X HABIS2...sape yg muke cantik dan pemes2 tu siaplah korang jadi mangsa penjahat2 ni kan. huhu....so jgnlah jadi pemes..lihatlah diriku xde sape pon yang kenal. kahkahkahkah...kesian kan..ahaks..xpelah..bersyukur jelah cammy oi..hihihi...korang tgk lah insan2 yg sempat aku bace entry pasal pic @ nama diorg kena ciplak ni..mmg org nye cntk2 je kn.hihihi...
1. Awek Korea
4. nelly

ada banyak lagi kot org lain yg terkena, tp aku xmampu lah nak list byk2..hihi korang godek lah sendiri yerp..ahaks..entry kali ni xde kaitan ngan idup aku..so kite enjoyyyyyyyyyyyyyyy!! pssstt entry pendek je okeyyy!!hahaha..no idea...

1 comment:

anis aniesa said...

x patut btol...dah x de keje gamaknya...kita bako je la..=D