Tabung

21 July 2011

Kuih Untuk Tempahan Raya

Hai sahabat sekalian. Apa kabar yer.. Ntah cmne lah blog aku ni...dh lama betul kena tinggal..aku baru je balik dari kampung..sampainya pagi tadi terus dtg keje.hehe.....penat habis satu badan tido dalam bas..tp lena tetap lena.hahahahaha...cume harap xde lah dengkuran yg memalukan.hikhikhik.. (kalo ada pon, sape nak tego, ye dak?? )...

Yes, finally...aku dh bincang dengan ma n ayah aku..hope apa yg dirancang diberkati dan dimurahkan rezeki la kami selepas ini..aku balik kampung 5 hari ni pon, org rmi dh pakat duk tanya nape aku balik...diorg ni kan aku balik kg aku sendiri pon nak pelik mcm ah aku ni kena buang negeri, dh xleh balik umh ma n ayah aku hehehe...diorg ni kan...mmg ahli nujum je masing-masing.mcm tahu2 je tujuan aku blk...habis cover dah aku rase aku buat.hahaha tp ade jugak yg terer dapat baca..tp aku xkan mengaku selagi benda yg dirancang xjadi kenyataan.hehehe....xnak lah memalukan diri sendiri nanti..kan..kan..kan..



okeylah aku sebenarnya dalam duk update blog ni..aku ada perkara yg nak share ngan korang semua.. xlama lagi kan puasa dh nak menjelma..then lepas tu raya plak..time raya sudah tentu seme org sediakan kuih raya betul tak..so dikesempatan ni..aku nak share ngan korang, biskut raya yang aku JV ngan kwn aku. harap korang sapot la..meh beli ngan aku meh...aku jual xmahal mane pon....biskutnya pon sedap2 belaka hehehe.... (boleh puji diri sendiri kan) ..tp aku xtipu weh.mmg sedap.hehehe...


korang tengok la pic yg aku letak kat bawah ni.kalo ada yg berkenan korang sebut je baris berapa, lajur berapa deh..kalo korang xnmpk nama biskut tu.nanti aku update untuk korang..wokeh?? selamat menjamu mata dan selera sempena raya yg bakal menjelma nanti ok :-)

contact me (0172275870 / 0177762091) if nak order pon boleh gak..kalo area putrajaya, nilai, kajang, bangi boleh r aku hantar by hand ..kalo nak tester pon insyaAllah ada :-)


No comments: