Tabung

17 January 2012

Blogger Yang Aku Suke, Siap Khatam habis entrynye hahahaha

haaaa amik ko..tajokk xnak kalah je kan haha panjang berjela-jela..

aku bukan ape...dh lama sangat aku x menaip dalam ni...aku selalu je on pc ni..sll je buka blog ni..tp aku jadi silent reader je...jari jemari aku yang lembut bak softlan ni..ehhh nape softlan plak ni..haha..bak sutera ni wehhh...jari aku mahal dah skrg sejak dua menjak ni..kihkih...kenapa ye tetibe jadi mahal ye..oppsss.. korang pk la sendiri ye....ok2...lari tajuk ni....back to the tajok ye ahaks..

aku tahu korang mesti dh sll bace blog dia kan...
cara penyampaian kat blog budak ni amat mudah difahami...
aku xpayah view pon mmg dh rmi org yang view hahaha...kan blog aku ni
bukan semenggah mane pon wehh....
org yg view tiap2 ari paling kuat pon sorg haha..kesian kan wehh..
shittttoooooo habisss busuk sungguh blog aku ni
sampai xde sape nak jenguk.bukan je nak jenguk..org nak search
kat google pon cnfrm x jmpa hahahaha..
eh...korang kenal x ngan SEPET88??
korang mesti suke kan ngan dia..eh suke kat dia buat pe..
suka kat blog dia lah weii...
blog dia best....aku dh 4 hari duk khatam blog dia ni..x habis2 lagi hahaha
bapak lama gile nak habis..
yelahhh dia nye entry bersambung2 cetenye...lam 1 bulan tu berpuluh-puluh entry dia taip..
CAMNOOOO???hihi
tak bosan la bace ayat2 dia...seme menghiburkan hatiku je..kadang2 gelak sorg2..
ahli keluarga dia kebanyakn blogger jugak..kirenya.. seme ahli family dia tu
berkecimpung lam bidang yang sama..so sesama komen la katenya hahaha
dia ni dah ade BF pon so xyah la korang2 nak gatal2 ye hahaha....dia xkan layan
EH betul ke xlayan sepet weii?hahaha...bukan ko gatal je kn..
opppsss terlebey plak aku ni..kena saman ngan sepet baru tau..kihkih
aku ni...teringin gak nak jpe si sepet ni..aku rase cam dia tu duk area2 dekat ngan aku je kot
ceyy mcm la sepet nak jpe aku..pERASAAAAANN molek aku ni..
k lah banyak membebel aku tinggal kan korang link dia jelh..
korang bace n korang nilai... best2..
k lah aku nak sambung bace entry dia yang tahun 2009 punye ni.hahaha...



notekakikudimulutmu: SINI KLIK BAIK PUNYEEE

No comments: