Tabung

03 November 2013

Kenapa mcm ni.

Dah lama sebenarnya aku mcm pelik bendani berlaku..Dulu2 okey je..Skrg je ntah tetibe jadi hangin sengal jadi mcm ni..

Oh Google n IE, nape ko mcm ni..Ada sesiapa penah alami x..Ada cara x nak baiki balik agar jadi normal? Susah la nak update kalo tools x cukup..Yg ada plak, mcm bengong2 jer.. Link tu mcm jadi aksesori je, nak guna x boleh pon..Kalo masuk contest cnfirm kena rejek sebab mcm x mengikut syarat pdhl bukan aku x reti guna, tapi Google/ IE ni yg salah.Huhu.. korang tengok eh ape yg aku maksud kan ni.



Kalo korang tgk pada pic memang nampak elok, tp sbnrnya masa aku taip, aku x nmpk pon gambar, dia hanya kuar command shj..Korg phm x maksud aku cmne?? Meh cni tgk...



So aku xboleh nak buat caption pada pic..cmne eh nak selesaikan masalah ni? Ada cara x? Korg guna web ape ye? Kalo mozilla aku rasa xde mslh ni..Mslhnya kat opis aku ni mozilla xleh nak download. uwaaaaaaaaaaaaa....help me!!



Cube korg tgk pic yg ke tiga tu...Aku xboleh nak guna LINK..sebab dia kua mcm tu je..So bile aku taip web, terus klik OK, memang dia xde link ke blog tu, dia cume tulis nama blog tu je..Phm x cmne? huhu..Sedih :-(

3 comments:

Jejaka kaki Besi said...

NApe tu?

Cikrosecute said...

kita pun tak tahu...

Masya said...

nape yer.. awk ade slh klik setinngkah??? biol jadinya kalau mcm ni... haruuu nak buat entry.. x dapat nak tlg...