Tabung

23 January 2014

Tak sayang nyawa

perghh lamanya x menulis kat sini..
mls gila nak menaip..

Ari Jumaat ni rehat dia panjang ckit..
Tadi aku pegi makan kat kedai bawah pokok..
Katanya nak makan ikan bakar..
Tapi hampeh..Adoii..serius potong stim..
Sebab apa??

Sebabnya....


Ikan x masak..
Memang nampak lagi isi dia merah2..
Adooii..aku mkn ikan separuh masak weii..
Rasa mcm nak muntah kat ctu aje..Geram btl
Kita jauh2 dtg semata2 sbb tu tp dpt yg mendukacitakan.
Aku dh la x amik lauk lain..
Memang ikan bakar semata2..
Jadinya aku just mkn nasi + air asam..
Ko agak2, ape rasa? Hahahaha...
Sabar jelh..
Mungkin sebab rmi sgt customer so kelam kabut...
Takpelah....memaafkan jelah...kan kan??

Gini mukadimah dh separuh page..
Masa aku nak g amik kwn aku tadi...
AKu lalu beberapa trefic lite..
Kat trefic lite ni lah dugaan kecil utk kita..
Menguji kesabaran kita, btl x?
jenis yg x sbr ni suka sgt..tgk je xde kenderaan terus pecut 

walaupon bukan time dia utk gerak..
Memang membahayakan btl.
Bila dia bergerak, x pasal2 yg lain terikut2..
Ingatkan hijau...Adoii.
Aku memang pantang jenis manusia yg x syg nyawa nih..

Lepas tu ada plak sorg lagi ni..jenis x syg nyawa gak.
Dh la xpakai helmet, pahtu ikut jln bertentangan..
Kalo jenis lalu tepi blh terima gak ckit2..walaupon mmg xleh gk trm sbnrnya..Hahaha
Ni jenis lalu jln tgh2, sdgkan tu bukan jln dia.
Maunya tetibe time tu ada kete tgh laju..sia2 je kena sapu.
Elok2 sihat blh suap mknn sndiri, terus xleh nak suap sndiri.
Kang dh kena, nk nyesal pon xguna..

Kwn2,, tlg lah..sygi diri anda..
kalo x nak pkir diri pon pk org sekeliling..
Kalo korg skt, bukan korg je yg skt sbnrnya.
tp seluruh keluarga yg skt..
So pls prihatin..
Jgn pk hati nk cepat je,
Jgn pk hati mrh tu jer...

No comments: