Tabung

25 February 2014

Untuk Arfan Bulan ni Punya

Thanx Pink Garage ...

Page tu kepunyaan sorg blogger pemes jugak sbnrnya..
Sape2 penah beli ngn beliau mesti tahu sape blogger tu..Hehe..

AKu xnak komen pasal blogger tu skrg ni..
Aku cuma nak cete yg aku dh beli 2 barang dekat page tu..
Semuanya untuk anak aku si Arfan..
Ada rezeki lebih so boleh la beli..Hehehe.





Mula2 aku pilih bag tu design Giraffe..
Tapi bila aku godek2 blk pic tu mcm pinky plak..
So xleh jadi ni..xkan nak bg Arfan pakai beg ada pink2 plak..Hehehe
Walaupon bkn Arfan yg galas tp mak nya..Tp no no...
Terpaksa pilih Monkey sebab yg ni satu design je yg tinggal yg nampak boyish..

Pastu yg fisher price kat atas tu kan..
Macam 1 rezeki plak..
Sebabnya apa tau..
Semalam aku baru je gtau hubby aku nak belikan Arfan mainan yg ada lubang2 boleh masuk something tu (Rujuk pic kalo xphm)
Tetibe arini aku buka FB naik kat wall
Pink Garage buat sale plak..
Mainan yg lebih kurang sama mcm aku duk cete kat hubby ak..
So terus aku grab..
Kebetulan yg sangat aku rasa...
Tak tahu nak cakap.

Lepas ni boleh la Arfan main masuk2 brg plak..
Sebab aku tgk dia dh ada kebolehan ni..
Sebab apa tau,,
Weekend lepas...aku tgk dia main satu mainan ni (Kwn hubby bagi)
Mainan tu adalah karton dlm tv..ak xtahu nama ape karton tu..
Bahagian belakang mainan tu tercabut tau..
Pastu Arfan gigih sangat duk cuba nak letakkan blkg tu sm lubang dgn benda tu.
Korg boleh byg x ape aku nak ckp ni??
Memang dia berusaha la nak masukkan, tp benda tu termasuk dlm bdn benda tu.
Aduhhhhh xretinya ak nk terang cmne hahaha...
So kat ctu ak boleh nampak yg dia dh ada 1 perkembangan yg baik..
Nanti brg tu dh sampai aku nk try bg dia tentukan bentuk2 tu..
Tengok dia boleh bezakan x bentuk2 tu..Hehehe..
Tak sabarnyaaaaaaaaaaaaaaaa...



3 comments:

NrlAidaHml said...

Wahh arfan dapat mainan..mesti arfan suka sangat dapat bag baru dan mainan baru..tapi memang sekarang ni masa untuk Arfan ber imaginasi..

Aisy Nasiha said...

Wah..seronokla arfan tu ya. Dia minat tak main? Anak2 akak kalau jenis macam ni diorang tak minat sgt. Kami belikan diorang main sekali dua je. Padahal benda mainan mcm ni mmg sesuai tuk pupuk imaginasi anak2

Julia Johari said...

Pink Garage...akak kenai mommy gojes tu...sonok arfan ada beg comel