Tabung

26 March 2014

Alhamdulillah, rezeki Menang GA Lagi

Syukur sangat2 sebab masih ada rezeki..
Mujur la aku ni rajin lah jugak nak check dashboard..
Kalo tak, mesti selalu ketinggalan hihi..
Tengah2 bace tajuk2 blog, nampak Blogger Chik umumkan pemenang..
Hati rasa berdebar2 sangat nak buka sebabnya aku ada join jugak GA dia tu..Hehehe
Sebelum tu aku check dulu no aku dlm list peserta no bape..
Lepas tu makin berdebar2 plak nak check kat senarai pemenang..
Agak2 naik x no bertuah aku #82 .. Hehehe..


Sekali aku scroll atas bawah..Terpandang la ni...

Nampak tak no aku? Hehehe...Aku dapat Treenea Vcoa & Brooch dari Sabah.
Syukur betul2 sangat...Gembira x terkata..Cepat je aku p tuntut kat link yg diberikan tu..
Tapi sponsor lom reply lagi..Aku kena tunggu dulu la..Sabar itu separuh daripada iman..Hehe..
Thanx kepada Penganjur iaitu Superpapaya dan Sponsor hadiah aku iaitu  Adda ...
Semoga rezeki korg juga murah ye...Boleh la buat GA lagi lepas ni..Hihihi....

7 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum mama. alhamdullilah. murah rezeki.. bestnya.. tumpang gembira ~~~

Nfiqha :D said...

Thanks & Congrats ye :)
Sponsor gtaw saya yg dia tengah holiday. InsyaAllah lepas tu baru dy akan reply. hehe.

Julia Johari said...

yeyyyyyy tahniah my dear mommy...menang GA best tu...yeyyyy tahniah ini dinamakan rezeki :D

cik mah said...

Alhamdulillah..rezeki kan....jomlah join ga cik mah pulak...

Unknown said...

Alhamdulillah... Tahniah Sis :D

QasehnyaRania said...

tahniah.rezeki

nini said...

wow bestya