Tabung

08 March 2014

Berjalan Da Dia

Aku hepi betul rasa arini...sebabnye anak aku dh pndi jalan..
sebelum ni mmg dh blh takteh 3,4 langkah.
tapi arini dia laju betul berjalan,tgk mcm nak blari pon ada..hihi..
dia pon bukan galak lg..biasa kalo suh jalan bukan men mls..
arini rajin..dia berjalan mcm tanpa sedar je..laju je ke dpn..
cume tulah masih belum reti nk bgn sendiri..
tak lama lg tererla dia..so xlama lg jugak kne simpan lah walker tu ahaks.

Aku pon nt dh xpyh cbuk nak diet2 sbb auto akan kurus..
Haha ayat mcm poyo jer...sebab ape? 
Sebabnye nk kne kejar Arfan la...hahaha
Dah dpt kaki mmg jenuh lh aku huhu...
Skrg ni pon ak dh penat nk jaga dia..laju je merangkak...
Tu bru dlm rumah..kalo pegi mall aku xtahu la mcm mn...
kuuussss semangat..kikiki...

Sgt hepi sbb anak aku mempunyai perkembangan yg sgt positif..
Syukur Alhamdulillah..
Semoga Arfan diberi kesihatan yg baik2 je sehingga akhir hayatnye..
Aku sebagai seorg ibu akan mendoakan yg terbaik utk anak aku..
Mane2 ibu pn akan buat benda yg sm jugak kan?


P/s : #Pray4MH370

No comments: