Tabung

29 April 2014

Aku jugak disalahkan..

Baiklah bos sentiasa betul kan.Dapat PA mcm aku hanya tahu diam je walau pon bukan salah aku...Takpelah, aku tahu dia tengah tension kot...Minggu lepas seminggu xde pegi kursus, then Isnin aku plak pegi kursus...Semalam kat Sabah..Arini baru dpt jumpa aku..Banyak masalah lah tu sbb dh lama x masuk opis agaknya..

Tadi pon dengar2 dia cakap telefon mcm ada org2 marah dia..Ntah ape mslh pon xtahu la..Ni kes org2 atasan lah ni..Hurmm....Aku dh remind tadi cakap meeting kul 9..Aku ingatkan dia dengar lah kan....Tp dh kul 9 dia belum2 kuar lagi..AKu bajet dia ada keje yg belum setel..So aku xdelah nak remind balik sbbnya aku baru je cakap..Kang cakap 2,3x kata aku krg ajar plak kan??

Tetibe ada org kol dia..Maybe pegawai yg sekali meeting tu tya dia blm masuk lg ke?? terus dia tanya aku, meeting kul 9 ke 9.30?? Aku ckp lah pukul 9...Kan sy dh gtau tadi..Pastu dia kata, apesal x remind sy nampak sy x keluar2..Adehhh..AKu xtahu nak kata ape..Terima jelah..Salah aku lah tu..Hmmm....

Aku xsuka kalo bos tgh stress..nanti ada je benda yg x kena...Aku bersiap sedia jelah ni lps habis meeting..Harap2 mood dia dh okey lah :-( 

Sebenarnya xde niat nak buat entry pagi ni..tp sebabnya aku xblh nak buat status kat fb kang ada plak yg menyampai kat bos..Hehehe..ramai da mata2 kat opis ni...Blog ni adalah privacy aku..tapi aritu join contest MBH tu terpaksa aku promote page blog aku ni..Dh terkantoi semua org tahu..Harapnya budak2 opis xde yg alert pasal blog aku.nanti aku dh xde kebebasan bersuara la kalo seme dh tahu..Jangan sampai nanti terpaksa aku buat blog lain..hehehe..

Oklah,bos dh pegi meeting..So aku buatlah ape yg patut dulu...Nanti kite smbung ye...

p/s : Pagi ni anak nangis masa kne tinggal...1st time dia mcm ni...Sabar jelh..Kua pintu umah pengasuh rasa mcm nak nangis tgk anak pndg je smbil panggil Ma...hukhuk..

2 comments:

Aneez Jaafar said...

salam singgah dan follow...
nice blog... like like... :)

drshikinzainal @ ekin said...

Ditelan mati emak..diluah mati bapak.
Sabar lah ye sis.