Tabung

06 May 2014

Kerja dari rumah

Okey, ni bukan JobDariRumah tu yer..
Ni keje yang aku sendiri mereka2..Hehehe..

Tetibe terdetik kat hati sanubari ni...
Aku ada kelebihan blh menaip dengan cepat..
Tapi xdelah cepat mana pon..Biasa2 jer..
Dulu ada lah amik kos typing masa belaja..Tapi aku x ikut sangat step typing tu.
Aku still guna jari2 secara berterabur hehehe...
Aku xboleh nak guna jari2 tertentu untuk huruf2 tertentu jer..
Takpelah, janji time exam aku still lulus dan markah tinggi :-)

Macam ni...Aku saje2 je nak offer diri ni ..
Kot2 lah ada sesiapa yg malas nak menaip kan??
Artikel ke ape ke yang panjang2, korg boleh la emel kat aku..
Bagi je contoh yang perlu aku buat..
Aku akan taip je yer..Bukan aku nak kne olah ape2..
Tugas aku hanya menaip 100% seperti yg korang tulis..

Nanti upah dia, belakang cete lah..
Aku buat ni untuk tambah pendapatan jugak..Keje2 sampingan..
Yang mana aku rasa mampu aku buat, so aku buat lah.
Takkan hidup nak mengemis je kan? Hehehe.
Selagi kudrat ada, gunakan sehabis yang baik..

Agak2 ada tak org yg sudi upah aku untuk buat korg punya keje ni??
Hehehe...Aku reti guna word je...Excel, aku fail..hahaha.Blh mcm tu??
Sape2 yg ada assignment tp mls nak menaip tu.blh la bagi kat aku..
Nanti kite try deal mcm mn..
Ape2 emel aku di hilasmiela@gmail.com dengan tajuk ASSIGNMENT.
TQ..

p/s : Segala apa yg bakal aku taip nanti adalah rahsia..Mn lah tahu kot2 korg suh aku taip something yg rahsia ke kan? Jgn risau, aku xkan kongsi dgn sape2.. ok?? :-)

p/s : Emel : hilasmiela@gmail.com

1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

i wish one day i just could stay at home and work from home... jadi freelancer ataupun jadi full time blogger, tapi income mesti mantaplah baru boleh... hu hu hu... impian jer tu...