Tabung

02 July 2014

Sambungan entry tadi..

Bos aku dh g jmpe bos HR ptg td.Masa ak kt umah..dia sms..katanya dorg buat rotation so mmg kne laksanakan...ok fine...Aku sbnrnye tak kisah..kalo diberitahu awal2..ni tetibe..dan aku rsa itu hanyalah alasan semata2..kalo btl nk rotate..apesal aku sorg je yg kne..kalo btl nk rotate libatkan jelh semua yg sejawat dgn aku..
Aku xphm permainan org2 atas ni..Harap ak jenis xske nak kecoh2..aku juga bukan nk slhkan akak yg kne rotate dgn aku tu..Sbb bukan slh dia juga..Akk tu memang xde bos skrg..Nape xsuruh akak tu je p jaga bos bahagian baru tu..Aku yg dh ada bos jugak dorg nak kaco..Tapi xpelah..Mybe ada lah tu yg xpuas hati dgn aku dlm diam..rotate pon rotate lah (kalo btl)...Jangan sebab bos yg buang aku..Kalo blh aku xnak mcm tu..Kalo rsa keje aku xbgs..gtau aku..kalo aku masih ditakuk lama ajar aku..jgn buat aku mcm ni..tp aku yakin bos ak pn xtahu pape pasal ni..ni semua keje hr...takpe2..aku terima semua ni..Aku kena belaja akaun la plak lps ni..huhu.. harapnye bos pompuan ni x cerewet or x mengada-ngada.. tlg doakan aku elok2 je ditempat baru..
pengubat duka

2 comments:

Cik Asma BLuppy said...

sabar ye sis. pengalaman baru la tu.

QasehnyaRania said...

sebelum ni bahagian apa?
xpa la anggap je petukaran ni utk kebaikan.inshaa Allah
smga dipermudahkan hendakNya.aamiin