Tabung

01 July 2014

Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My

Klik DI SINI kalo korg nak tahu ape benda ni :-)

Korg tahu tak nile.com.my ni ape?? Jangan buat2 xtahu la weh..Pemes kot ni..
Web yg menjalankan bisness secara on9..Ada pelbagai jenis barangan yg ada kat
sini tau..Memang cantik2..Cuba tgk model kat banner tu pon dh tahu kan
confirm pemes..Kalo x, acaner dpt model pemes cenggitu..Hehe..Korg blh klik link yg aku 
Bagi tu kalo korg rasa x puas hati yer..Ada banyak brg diorg bagi potongan sempena 
Bulan Syawal nanti..Jangan lambat2 nanti stok xde..hehehe..

Sebenarnya Nile.com.my ni ada buat 1 contest..Adiah dia gila kau menarik sangat..
Bagi org yg x bape nak berduit mcm aku ni, sekali dpt adiah mcm tu, memang syukur tak terkata lah..Nak tahu ape hadiah dia???Jom....cek it out !!

2 x Pemenang Bertuah akan mendapat RM300 tunai
4 x Pemenang Bertuah akan mendapat RM100 tunai

Best tak..best tak??? 
Aku tahu mesti korg teruja gila tgk adiah dia kan...
Mesti korg cepat2 klik link aku bagi tu sebab nak tahu step2 GA tu kan?
Kihkihkih..Aku tahu korg pon mcm aku gak..Hahaha..
Tak payah susah2, dan jangan susah hati..Sat lagi aku bg link utk korg ye..
Kat link tu nanti korg bace step by step dia..Jgn silap tau..
Takut tak diterima kalo x ikut syarat yg dia bagi..
So ape2 hal dulu, meh aku nak kasi tau korg...
Ape aku nak buat kalo aku dpt adiah tersebut..

Kalo lah aku berjaya rangkul yg RM300 tu kan??
Perkara 1st aku nak buat, aku nak servis kete aku...Save duit aku..DH lama benar x servis tu..
Kalo ada baki dia, blh la aku buat belanja time balik kampung..
Maklum lah kampung aku jauh...So kena sedia duit byk ckit..hehe..
Tapikan kalo dpt yg RM100 tu je pon ak dh syukur gila gak..
Ape? ingat sng ke org nak bg duit 100 senang2 gtu je???
Ouchhh.....harapnye ada rezeki aku kat cni..Hehehe..Doakan wehh..Aaamiiinn

p/s : kalo nak join jugak jom buka blog LyssaPemes
p/s :Gudluck kat semua dan diri sendiri jugak :-)

No comments: