Tabung

03 July 2014

Takpe kan, sbb aku xtahu..

Tajuk entah pape je..Hahaha..tulis ape yg terlintas je..lgsg xde SEO..ahaks..

Takde macam ni cetenya..

Bos panggil aku masuk bilik...Kan bos baru...Aku masih xtahu maklumat pasal dia yg lebih lanjut tau..
Lepas tu dia tanya aku, balik tak raya..Of course la aku jawab aku balik...Sebabnya dia tanya aku cuti bape hari..Dorg nak tick la sape cuti hari2 ape kan?? Nak pastikan yg kat opis ni ada org walaupon sorg..

Aku pon tanya lah bos x cuti ke? Dia kata dia cuti lepas raya...Sebab dia raya kat cni je...Kampung kat cni je..Aku pon tanya lagi (Konon nak bg mesra la, nk byk ckp sikit) Suami puan pn kampung kat cni ke?? Sekali dia jawab, suami saya dh meninggal.. (Istigfar aku) Taksangka plak niat nak berborak tp tersalah tanya soalan..Agak2 bos amik hati tak?? Aku dh rasa bersalah huhu...

5 comments:

Shalimar Yusof said...

hihi..tsalah soaln tuu..tp nk wt cmne..kita xtau kan..

nuyui a.k.a miss YUI said...

asalkan akk minta maaf kat dia sbb tak tahu xpelah tu..

kdg2 org xcerita kisah depa sndiri kan..

QasehnyaRania said...

kita bertanya sbb nak tahu. just minta maap je la sbb mmg kita tak tahu kan..
kata pon baru yer dok..

selamat berpuasa

dear anies said...

xpe asalkn da minta maaf

drshikinzainal @ ekin said...

Takpe kot.
Bukan sengaja.
Doa je die tak ambil pusing ye.