Tabung

29 January 2015

Bosan Campur Ngantuk

Yeaaaa....Esok pepagi bertolak balik kampung..Dah lama sangat tak balik ni..Rasanya last balik masa raya puasa taun lepas...Dah lebih setengah taun kan x balik.Hehehe....Ni pon nak balik bukan main bergaduh da dengan suami Hahaha..Mujur adik aku ada ikut sekali so boleh la tong2 sikit sorg..Tapi kebiasaannya, kalo adik akua da memang dia je yang sponsor semua start dari isi minyak hingga lah makan..Hehehe..Aku bukan amik kesempatan tau, dh memang adik aku mcm tu..Maybe dia tahu kakak dia ni tak banyak duit kot..Dia kesian kat kakak dia hehehe...


Arini kat opis ramai yang cuti.Dah mcm cuti nak raya plak aku tgk masing2...Amboii sakan betul kan..Aku kalau awal2 taun ni aku sayang nak amik cuti..Takut di akhir nanti xde lebihan plak.Lagi pon xde apa yg terdesak pon sampai nak kena amik cuti bagai...Bos aku pon takde start semalam. Sebabnya ada kursus kat Cameron highlands... Tu yang aku bosan tahap cipan tu..Mati kutu tau tak, xtahu nak buat apa..Duk ngadap FB je dari pagi tapi bosan jugak sbb bukan ada apa pon. Nak tgk blog pon dh xtahu nak tgk apa...Arini aku cuma BW je, xtinggal jejak..Malas nak menaip.. Hahaha...
Ni aku tulis jugak entry..Kena paksa tulis..Nanti kalau dh balik kampung, aku rasa memang aku x buka blog langsung....Nak tulis2 entry bagai jauh la sekali kan? So ni entry pengganti diri sebelum bercuti 4hari lah ni..Hehehe..


Malam tadi aku ada update jugak entry..So arini aku saje2 check Nuffnang aku..Terkejut beruk weh..Tgk PV banyak kot 7++.. pestime mcm ni tau...Dh lama x merasa banyak..Aritu cuma takat 6++ jer..So ni xboleh jadi tau..Kena jugak buat entry kalau nak menten PV hehehe...Kalau sehari aku x update terus turun merudum serudumnya tau...Nakal betul PV aku ni..DIa ingat otak aku ni mcm komputer agaknya...Blh taip ikut suka jer..Nak kena idea je manjang..Ekekeke..


Hurm, cete pasal preggy kali ke dua ni kan...Aku rasa mcm laki2 jugak kot..ececeh, awal benor kan aku buat andaian hehehe..Takde lah sebab simpton dia lebih kurang sama je mcm aku preggy masa Arfan dulu..Suka benda manis, x selera nak makan..Kalau mkn, rasa mcm x mkn..Lepas tu kalau pk mknn terasa mcm nak muntah...Adeh...Ni yg aku x suka tau..Perut lapar tapi mulut aku xnak terima makanan..Lama jugak biasa akan mcm ni..Biasa 3 bulan pertama lah..Kalau x kurus jugak, aku xtahu lah kan...Hehehe..


Aku malas nak p check klinik lagi..tunggu lagi 2 bulan lah...Minggu lepas p scan xnampak apa...Aku harap takde pape lah jadi..Harap2 betul lah aku preggy hehehe..Mcm tak caye je aku bakal ada anak 2 org hahaha..Dah makin tua dh..ekekeke.. Macam x sesuai je nak panggil Arfan abang hehehe..Kalau aku saje2 panggil dia kan, aku rasa nak tergelak je.Hahaha...Sbb mcm dia kecik lagi...Skrg ni dia dh pandai bercakap..Smlm aku ajar dia bercakap mcm2, then dia blh ikut..dgr ujung2 jelah perkataan tu hehehe..Dia pon suka je ikut aku.....Eh , aku suka lah wei..Teruja tau dgr anak bercakap buat pertama kali ni......Semoga Anak2 aku akan membesar dgn sihat dan soleh/solehah :-D

3 comments:

Anonymous said...

Salam sis..kathy datang BW..;) Tajuk gempak ni sis.. Bosan+ ngantuk.

Siti Sharini said...

pregnant yer.alhmdulillah tahniah..take care yer

drshikinzainal @ ekin said...

Bestnya balik kampung...
Selamat Hari Raya..
Hehehe..
Saya nyer PV pun kalau x update merudum gila2.
Tapi ni pun lama x update.
Rajin buat GA n segmen je.
Kira update jugak lah kan?
Rasa ketagih pulak bila sekali dah buat, terus nak buat lagi.