Tabung

14 January 2015

Townhall Kementerian

Pagi ni ada meeting..Perjumpaan dengan bos pengurusan bg gred 27 - 38.. tak ramai sangat pon..2 hari lps pn ada jugak tp utk yg 17-28... mesyuarat ni lebih kpd menerangkan fungsi2 kementerian dan membincangkan sebarang masalah yg dihadapi oleh staff..Boleh je nk tanya apa2 pn dalam meeting ni..

Aku dtg dgr je..Aku x suka tanya2 soalan ni..Biarlah org lain yg tanya, hehe..


Ngantuk pon ye jgk ni..Dah bape banyak kali da menguap.huhu... tadi sesi suai kenal diri..xsuka betul aku.hehe.. pemes jap..ekeke..tak sangka dh hampir 7 tahun aku dlm perkhidmatan awam ni..skjp sggh masa berlalu kan..ahaks..

Tktahu lah bpe lama mesyuarat ni...

p/s : td anto Arfan, dia x nangis..tp bila dia pandang aku muka mcm nak nangis..muka mtk simpati..hehe..Alhamdulillah,lega hati aku bila dia xnangis..InsyaAllah dia baik2 aje kat situ..

2 comments:

Unknown said...

selamat menjalan kan tugas

drshikinzainal @ ekin said...

Saya kalau boring, satu hape benda pun saya xfaham sebab saya tido atau blogging time meeting.

Kalau saya minat, tggulah soklan bertalu2 dari saya.