Tabung

25 February 2015

Entry Terpaksa

Kenapa terpaksa plak ye? hehe...Laki aku lah.dah banyak kali tanya aku, kenapa aku x update blog..Dia bosan katanya...Sebab xde bahan nak di baca..Entry dh lama aku x karang...Aku nak BW pon aku malas..Tapi memang aku ada BW, nak baca entry tu aku malas..Nak komen pon aku malas..Sebab tu kalau ada yg perasan, aku dh lama x tinggal jejak kat blog2 korg kan? hehehe...

Aku xtahu la ni hormon memang malas ke atau hormon sebab preggy..Ekekeke...Sebab sjk tahu preggy ni kan, aku memang malas sangat nak buka blog, nak menaip ke nak komen2 ke..Aih..serius malas..Aku pon xtahu ape jenis virus dah serang sistem jari jemari aku ni..Hehehe..Ampunkan aku ye


Sepatutnya kan, ada banyak jugak benda yg aku nak share kat sini..Minggu lepas pegi Desa Water Park dengan abang dan kakak aku..Family dorg sekali lah...Rancang last minit je pon..Habis hangus muka Arfan..Dah la anak aku tu x cerah mana, lagi kena berjemur bawah matahari lagi r hangus muka dia..Jadi menggelupas habis muka..Kesian sungguh..Muka jadi merah2..Hehehe... Arap x lama la muka dia jadi mcm tu.....Tp xpe, hensem tetap hensem..ekekeke..


Aku nak share gambar pon susah skrg ni..henpon aku, aku xtahu kenapa dia xblh nak masukkan kat dlm blog ni..aku kalau bab2 nak transfer gambar memang alamatnya lambat la atau pon memang xde lgsg..sebab aku mls nak transfer2 ni....bg aku , aku lebih suka kalau trs je dri henpon....Tp bila henpon buat hal, so seme jadi terbantut la..rasa rugi je aku dh amik gambar tp xleh nak abadikan dlm blog ni.....Nak jugak tunjuk kat Arfan nanti bila dia dah besar hehehe...



Dah lama aku x join GA ..... Aku rasa mcm nak muntah bila tgk banyak sangat GA kat timeline blog ni..Hahaha.....kenapa la preggy kali ni pelik2 je kan? Ahaks....Semalam aku dh g buka buku pink...Siap scan bb dlm perut ni lagi...Ololo aktif nampak dia..nendang2 kaki tu hahaha..lucu plak rasa...Tapi sedih sebab peod aku kan x regular so date nak tentukan EDD tu doc xpasti nak amik yg mana..Last2 dia amik yg paling lambat..Takpelah..Bagus jugak mcm tu..Kalau dia amik yg paling awal susah jugak kan, ntah2 bukan masa baby nak keluar lagi tp dh kena paksa bersalin plak..So smlm dapat EDD baru iaitu 28/9/2015.... Seminggu selepas raya haji...Raya haji taun ni belah aku kat Terengganu.....Aku xtahu nak suruh baby kua awal sblm raya ke atau tunggu aku sampai kampung dlu hahahaha...Kompius mak nak...Aku ingat nak je beranak kat Putrajaya ni..Tapi ntah la..Asalkan semua selamat aku okey je...Dan aku harap perkara masa Arfan dlu x berulang lagi..Huhuhu.. Takutttt..






3 comments:

arysha_fayyadh said...

Assalam lia,
moga uols & baby sihat2 saja hendaknya AMIN

Unknown said...

sama la..saya dulu pun masa mengandung malas nak buka blog..tapi main game kat facebook rajin..tersampuk apa entah tak pernah2 main game kat facebook bila mengandung terus suka main game tanam2 pokok tu..bersalin je terus berenti main game..ekekekke

Siti Sharini said...

take care yerrr..moga dpermudahkan..laa orang ganung ke..ganu katne munggggg..kiter kat maranggggg